Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Cia:

Oj vad många fina och spännande skisser du gjort!
Tar nog och sparar ner ett par stycken :-)

Kram Cia

2:a kommentar, skriven , av Krumeluran:

vilka fina skisser :)
De ska jag komma ihåg. Min favorit var de med stjärnan och den med "granen" i mitten... fick liksom en idé om en jul lo när jag såg den :)
Hoppas din scrappblock snart kommer tillbaka, du gör så fina saker när du väl skapar :)
Katarina

3:e kommentar, skriven , av FruGrip:

Hej gumman!
Vill bara hoppa in och önska en trevlig helg.
Hälsa de dina.
Kram Cissi

4:e kommentar, skriven , av Cards of Maria:

Vilka fina skisser du gör Maria
*vink vink*
Maria

5:e kommentar, skriven , av Lisbet:

Härliga skisser du gör - man blir inspirerad.

6:e kommentar, skriven , av Anna G:

Oj så många snygga skisser! Här kan man hämta massa inspiration!

Kram Anna G

7:e kommentar, skriven , av NetteR:

Va glad jag är att jag hittat hit. Du har massor av inspirerande skojiga skisser! :)

Kommentera inlägget här :